11 comentaris
  1. M'ha encantat tot el blog. Sou els millors chefs del món! Per cert a la meva mare li ha encantat el blog.
    Una forta abraçada.


    Lídia

    ResponElimina
  2. He queda't bocavadada i esmeperduda, us felicito a tos pel blog.

    Molts petons

    Montse

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats pel bloc!!!! Sous els millors cuiners jo faré les vostres receptes, però segur que no em sortiran tan bones.
    Montse

    ResponElimina
  4. Tanto el trabajo que ahí se realiza, como los que se han ocupado de la filmación,es excelente.
    Voy a seguir consumiendo vuestros productos aunque sólo lo mire desde el punto de vista egoísta, porque están insuperables. ¡Seguir todos así!

    Miguel

    ResponElimina
  5. M'agrada el video, m'agrada el que feo i m'encanteu vosaltres. Sou genials. Us estimo moltisim a tots, a tota persona que forma part del centre! Gracias a tots, monitors, nois/noies, ajudants.. TOTS per fer que cada dia arribi a casa mes contenta i amb ganes de torna-hi al dia següent.

    GRACIAS, per fer que las meves practiques siguien les millors!

    Ainhoa!

    ResponElimina
  6. me gusta muchisimo.!! se pude estar mas orgullosa de lo que yo estoy de mi hermana laura.? pienso que no.!! me siento super emociona por el trabajo realizado por todos los chicos del centro y todas la monitoras gracias.!!

    ResponElimina
  7. Quin tros de blog i quins pastissos, moltes felicitats i ja estem esperant les primeres receptes.
    Els vostres "colegues" del taller de jardineria de Can Vila.
    Per cert, nosaltres també tenim el nostre blog.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Un blog fantàstic i molt i molt dolç, quan arribem a casa ens posarem mans a l'obra, encara que ara mateix ens mengariem una d'aquestes magdalenes tan reboníssimes. Un petonas ben gran i molta sort dels vostres companys d'HABILITATS DE CAN VILA.

    ResponElimina
  9. Hola som els nois i noies de Trancició i Secundària de Can Vila hem estat mirant el vostre blog i ens ha agradat molt i ara tenim ganes de tastar aquets pastissos, una mica mes i ens mengem la pantalla. Un petó i que tingueu molta sort.

    ResponElimina
  10. Hola currantes del taller de pasteleria
    Ya he probado la piza se atun , esta de categoría.
    Ademas vuestra receta de pastel de queso la hemos hecho en casa y nos ha salido buenísimo , es un postre sano y facil de hacer.
    Besos para todos
    CRISTIAN POBLADOR

    ResponElimina
  11. Anònim ha dit...

    ummmmmmmm, la meva nena el seu padrí li va portar una mona que s'assemblava molt al pastís que sugeriu del mes d'abril.
    Mireu si la va trobar bona que quasi no ens la va deixar tastar.

    Ja tinc ganes de que arribi dijous per tastar el meu pastis preferit,el de poma.

    Vinga ànims que ja que aquests dies no pareu de feina.

    Montse

    ResponElimina